loading...
.::پاورنوین::. سفارش انواع powerpoint و word
امیر تولی-آریا امام جمعه بازدید : 17 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (1)

سلام! هدف بلاگ ما اینه که سفارش های شما جهت ساخت انواع پاورپوینت-کارت پستال-کارت تبلیغ-فلایر-بنر و... را دریافت می کنیم و چند نمونه به ایمیلتون میفرستیم و اگه خوشتون اومد مبلغ رو واریز میکنید. بعدا شرایط رو هم میگم...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

عزیزم یک مدل کار خودت رو فردا جمعه لطفا بذار داخل سایتت تا من هم اون ها رو ببینم ؛ مطمعن باش اگه کارت خوب باشه خوشحالت می کنم ، منم وبی در دست ساخت دارم ، بیا با من دوست باش ؛ راستی تو چند سالته ؟ به وب من سر بزن و عضو شو و نظر بده !!
شکلک
پاسخ : متاسفانه من بلد نیستم powerpoint مو در وبلاگ برای دانلود بذارم ولی اگر ایمیلتو بدی یه نمونه از کارمو برات میفرستم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر تان درباره ی این سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 488
  • کدهای اختصاصی